sobota, 6 lutego 2016

Informacyjne #3

Wiem, że dziś miał się ukazać nowy rozdział, ale niestety nie mam weny i chęci by go dokończyć. Przepraszam Wszystkich, ale nie chcę się zmuszać do pisania, ani publikować połowy notki gdyż to mija się z celem. Chcę czerpać radość z tworzenia, a nie pisać bo muszę. 
Nie wiem kiedy pojawi się nowy rozdział, to pierwsze dość poważniejsze załamanie weny podczas tworzenia tego opowiadania. Mam nadzieję, że minie szybko.
Dlatego nie ustalam teraz daty publikacji nowego rozdziału - może być równo za tydzień, lub maksymalnie za dwa.
Przepraszam raz jeszcze, ale zawszę chcę oddawać w Wasze ręce coś z czego nie jestem dumny, i co jest pisanie z musu...
Nie zamierzam usuwać INFORMATORA, gdyż uważam, że to bardzo przydatny gadżet, szczególnie dla Was xD
DRAGON

1 komentarz:

  1. No hej ;)
    Rozumiem Cię, przechodziłam to już kilkanaście razy, to normalne. Nie martw się , z czasem przejdzie ;*
    A tak jak mówisz, pisanie ma Ci dawać szczęście, więc... nie ma co tu gadać <3
    Gdy będziesz mógł to wrócisz ;)
    Mam nadzieję, że to już za niedługo!
    Czekam <3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon
Calumi
Sosowa Szabloniarnia