środa, 29 czerwca 2016

Informacyjne #5

Witam wszystkich!
To niestety nie rozdział, choć bardzo bym chciał. Wiem, że te opowiadanie (tzn. pierwsza część trylogii) powinno się zakończyć już dawno, przynajmniej w połowie czerwca. Niestety koniec roku nie był dla mnie łaskawym okresem. Spokojnie, zdałem bez większych problemów. Miałem dużo rzeczy do napisania sporo rzeczy w szkole, trochę problemów w życiu prywatnym, i miałem pewne kłopoty zdrowotne, co ostatecznie uniemożliwiło mi napisanie rozdziału na czas.
Nie zawieszam opowiadania, ale kompletnie nie wiem kiedy pojawi się nowa notka. Nie chcę pisać i publikować byle czego aby opublikować. Bo Wy chyba też nie chcecie czytać jakiegoś gówna za przeproszeniem :D
Niestety moja wena odnośnie tej historii poszła sobie na wakacje. Rozdział może ukazać się za tydzień, lub dwa, a może coś mi odwalić i dodam już jutro. W każdym razie przepraszam za brak aktualizacji historii, ale bez weny nic tutaj nie wskóram. Będę odpoczywał, a nóż może mi się uda coś napisać :)
Pozdrawiam
DRAGON

4 komentarze:

  1. Pisz kiedy Ci się podoba! Niedługo nadrabiam! Czekam na następne posty i w wolnych chwilach zapraszam do mnie ;)
    freenagers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy ;) Oby wena wróciła ;) Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła + Dziewucha + Zdrowie - takie combo problemów usprawiedliwia, spooookojnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy misiek ;* Kocham twój dobór muzyki tu Xd
    http://gdzie-swiatlo-nie-zawsze-oznacza-dobo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon
Calumi
Sosowa Szabloniarnia